Tuesday, September 07, 2010

31

Trainer: You mau train dengan Melvin, kan?
Me: Ya.. bila you balik lepas raya?
Trainer: Next Thurs 16th September. Hari Malaysia saya ada.
Me: Thursday? Hm.. Oh! Jadi Thurday itu saya ada training, kan?
Trainer: Ya.
Me: So next Tuesday saya train dengan Melvin la?
Trainer: Boleh je, saya tak kisah pun.
Me: .. Oh, Ab boleh bagi Melvin punya nombor?
Trainer: Kenapa pula tadi tak mintak kat dia?
Me: Tadi dia rushing ma.
Trainer: Ok. 01x-xxxxxxx
Me: Thanks!
Trainer: OK, nak pergi ambil barang kejap.
Me: You Khamis flight pagi pukul berapa?
Trainer: 7am
Me: Oh wow.
Trainer: Kenapa? You nak hantar ka?
Me: Hahaha, nanti tak payah balik dah.
Trainer: Tidor je la kat sana, nanti lepas I terbang you terus datang kerja.
Me: Hahaha.. Oh, selamat hari raya!
Trainer: You mau bagi duit raya, kan?
Me: Eh, kenapa pula saya yang kena bagi duit raya? Bukan Ab ke yang kena bagi? Ab yang celebrate mah.
Trainer: Ya la, memang saya celebrate, jadi you yang kena bagi duit raya kat saya supaya saya boleh beli barang untuk celebrate.
Me: Hahahaha, lebih la Ab ni. Saya lagi muda dari Ab, jadi Ab kena bagi duit raya kat saya.
Trainer: Tak, saya sudah cakap, saya yang celebrate, so saya kena terima duit raya.
Me: *burst out laughing*

Actually, I was suppose to be mad at him over something which I now think is really trivial.

No comments: